Kategorijos

Atsiskaitymas už prekes

Suformavus užsakymą Klientas privalo sulaukti patvirtinančio laiško iš Administratoriaus į jo nurodytą elektroninį paštą, apie tai, kad užsakymas yra vykdomas ir visos Kliento užsakytos prekės yra sandelyje. Tik sulaukus prekių kiekį patvirtinančio elektroninio laiško Klientas gali atlikti apmokėjimą už prekes.

Administratorius užsakytų prekių siuntinį pradeda formuoti tik gavus pilną apmokėjimą už prekes. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Administratoriaus banko sąskaitoje:

Gavėjas: UAB „Admirablė“

Atsiskaitomoji sąskaita:  LT937044060008171935

AB SEB bankas

 Klientas apmokėti prekes turi ne vėliau kaip po dviejų darbo dienų po pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo, t.y. ne vėliau kaip po dviejų darbo dienų po užsakymo patvirtinimo, išsiųsto į nurodytą registracijos anketoje ar prekių užsakymo formoje elektroninį paštą.

 Apmokėjimas už prekes galimas tokiais būdais:

 Pavedimu - pervedant pinigus i UAB „Admirablė“ sąskaitą. Banko padalinyje atlikus išankstinį pavedimą komisiniai mokesčiai- pagal bankų įkainius.

Gavėjas: UAB „Admirablė“

Atsiskaitomoji sąskaita:  LT937044060008171935

AB SEB bankas

Atsiskaitant už prekes „Pavedimu“, Klientas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ įrašyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške. Klientui nenurodžius skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ tikslaus užsakymo numerio, Administratorius negarantuoja užsakymo įvykdymo.

Apmokėjus užsakymą iki 12 val. prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, kitu atveju sekančią dieną. Darant užsakymą nedarbo arba šventinę dieną, užsakymas patvirtinamas sekančią darbo dieną.

Grynaisiais- atsiimant prekes iš UAB „Admirablė“ biuro adresų, Rinktinės g.55, Vilnius, 2 aukštas, 2-5. Tel. +370 667 80888, darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.