Kategorijos

Kaip pirkti

        Klientui užsakant prekes registracija nėra būtina, tačiau vykdant užsakymą būtina užpildyti prekių užsakymo formą, kurioje pateikiami visi pristatymui reikalingi asmeniniai Kliento duomenys: vardas, pavardė, elektroninis paštas, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numeris, pristatymo būdas ir kiti prekės pristatymui būtini duomenys.

        Užsiregistruodamas arba vykdydamas užsakymą Klientas patvirtina, jog yra pilnametis ir turi teisę pirkti Parduotuvėje.

        Užsakymas laikomas pateiktu, kai Klientas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą ir pasirinkti apmokėjimo būdą“, kuriuo patvirtina, jog užsako prekių krepšelyje pateiktas prekes.

        Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas yra laikomas tuomet, kai Klientas pateikia užsakymą ir elektroniniu paštu, kurį nurodė registracijos metu arba prekių užsakymo formoje, gauna laišką, kuriame prekės (-ių) užsakymas yra patvirtinamas. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekės priimti.

        Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas su jame nurodytomis prekėmis, tiksliu jų skaičiumi ir kainomis.

        Į prekės kainą yra įskaičiuotas pridėtinės vertės mokestis (PVM).

        Į prekės kainą nėra įskaičiuojamas pristatymo mokestis. Jei užsakytų prekių suma lygi arba yra didesnė nei 30 EUR, paprasto pristatymo išlaidas Lietuvoje apmoka  Administratorius. Klientui pasirinkus apmokėjimą Paštu registruotu , pristatymo išlaidas Lietuvoje -2.90 EUR , apmoka pirkėjas (pristatymo terminas  iki 5 darbo dienų ) . Klientui pasirinkus apmokėjimo būdą  Kurjeriu (pristatoma kitą darbo dieną po išsiuntimo), pristatymo išlaidas - 3,50 EUR apmoka pats Klientas.

ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

         Administratorius užsakytų prekių siuntinį pradeda formuoti tik gavus pilną apmokėjimą už prekes. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Administratoriaus banko sąskaitoje:

         UAB „Admirablė“ atsiskaitomoji sąskaita  LT937044060008171935, AB SEB bankas.

          Klientas apmokėti prekes turi ne vėliau kaip po trijų darbo dienų po pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo, t.y. ne vėliau kaip po trijų darbo dienų po užsakymo patvirtinimo, išsiųsto į nurodytą registracijos anketoje ar prekių užsakymo formoje elektroninį paštą.

          Apmokėjimas už prekes galimas tokiais būdais:

          Pavedimu- pervedant pinigus i UAB „Admirablė“ sąskaitą. Banko padalinyje atlikus išankstinį pavedimą komisiniai mokesčiai- pagal bankų įkainius.

          Grynaisiais- atsiimant prekes iš UAB „Admirablė“ biuro adresų Rinktinės g. 55, Vilnius, 2 aukštas, 2-5. Tel. +370 667 80888, darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.

           Atsiskaitant už prekes „Pavedimu“, Klientas privalo mokėjimo formos skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ įrašyti užsakymo numerį, kuris pateiktas užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške. Klientui nenurodžius skiltyje „Mokėjimo paskirtis“ tikslaus užsakymo numerio, Administratorius negarantuoja užsakymo įvykdymo. Apmokėjus užsakymą iki 12 val. prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, kitu atveju sekančią dieną. Darant užsakymą nedarbo arba šventinę dieną, užsakymas patvirtinamas sekančią darbo dieną.